Kolorowa marka w 100% roślinnych dań do szybkiego przygotowania.
Marka w 100% roślinnych dań do szybkiego przygotowania. W swoim portfolio ma mieszanki na sycące, wegańskie zupy w trzech smakach i śniadaniowe kasze z dodatkiem warzyw lub owoców.
zielone pojęcie skierowane jest do młodych, aktywnych osób, które cenią sobie niezależność i prostotę przygotowania posiłków, a jednocześnie chcą bardziej świadomie podchodzić do konsumpcji. Opakowania produktów wykonywane są z makulatury, a 10 groszy ze sprzedaży każdej sztuki zasila konto organizacji prozwierzęcych. Zupy zielone pojęcie zostały wyróżnione wśród 12 największych innowacji na rynku spożywczym przez Mintel.
klient:
zielone pojęcie
marka:
zielone pojęcie
zakres działań:
Strategia marki
Wsparcie sprzedaży
Kampanie marketingowe
Stworzenie strategii marki tak, aby wybrzmiał jej unikatowy charakter oraz znalezienie spójnego, angażującego sposobu komunikacji dla brandu. Rozwój sklepu online.
W ramach długoterminowej współpracy QL hunters odpowiadało za stworzenie strategii marki, planowanie i prowadzenie działań marketingowych, wsparcie sprzedaży online, produkcję sesji zdjęciowych i materiałów wizualnych, obsługę social mediów, aktywacje konsumenckie i wszystkie kampanie reklamowe.
Marka zielone pojęcie wyróżnia się na półce soczystymi kolorami i charakterystyczną grafiką. Podobnie zaprojektowane zostały wszystkie materiały wizualne marki: od grafik po sesje zdjęciowe.
Opakowania zup zostały wyróżnione w PDGAwards – jednym z największych polskich konkursów dotyczących szeroko pojmowanego projektowania graficznego.
U samych podstaw istnienia marki leży troska o środowisko i zaangażowanie społeczne. Dlatego produkty są w 100% wegańskie, karton stworzono z makulatury, a 10 groszy z każdego sprzedanego opakowania trafia do organizacji prozwierzęcych.
Długoterminowe wsparcie i współpraca z organizacjami takimi jak Otwarte Klatki, Fundacja Viva i schroniskiem w Korabiewicach stały się ważnym punktem komunikacji istotnym dla grupy docelowej.
QL hunters w trakcie niespełna czteroletniej współpracy z marką zielone pojęcie przeprowadziło szereg kampanii reklamowych i aktywacji konsumenckich. Pierwszą z nich była kampania Gotuj z głową, w ramach której przedstawiliśmy markę szerokiej publiczności. We współpracę zaangażowane zostało stowarzyszenie Otwarte Klatki i schronisko w Korabiewicach oraz ponad 50 influencerów i wegańskich blogerów.
Suma wygenerowanych w ciągu miesiąca publikacji.
19-krotny wzrost sprzedaży online miesiąc do miesiąca.
Kwota przekazana organizacjom prozwierzęcym.
Całkowity zasięg wszystkich publikacji.
W ramach kampanii wygenerowano 458 niezależnych publikacji na temat marki w ciągu 4 tygodni. Przyczyniło się to do 19-krotnego wzrostu sprzedaży online miesiąc do miesiąca. 10 groszy ze sprzedaży każdego opakowania przekazano do organizacji prozwierzęcych. Łącznie zebrano w ten sposób prawie 13 000 złotych. 8 500 trafiło do organizacji prozwierzęcej, a druga część została przekazana schronisku dla zwierząt na remont boksów dla psów.
W wyniku kampanii sprzedaż online w ciągu miesiąca wzrosła o 1900%. Wzrost sprzedaży nie był tylko chwilowym efektem działań, ponieważ po zakończeniu kampanii sprzedaż już nigdy nie wróciła do poziomu sprzed jej startu. Pozostała wyższa średnio 6-krotnie w porównaniu do miesięcy wcześniejszych, co wspierały regularne działania wizerunkowe i sprzedażowe.