O nas Oferta Jak pracujemy? Zespół Podcast Portfolio Kontakt EN

Doświadczony producent artykułów spożywczych z ponad 30-letnią historią.

SYS Foods

Doświadczony producent artykułów spożywczych z ponad 30-letnią historią.

W swoim portfolio ma naturalne produkty spożywcze: mieszanki zbóż, suszonych warzyw, owoców i przypraw, dania gotowe, zdrowe przekąski oraz konfekcjonowane susze warzywne, a także liczne projekty zrealizowane dla sieci handlowych.

Szereg zmian, które zaszły w firmie – od zmiany nazwy, poprzez zmianę strategii biznesowej po intensywny rozwój portfolio produktowego – doprowadziły także do konieczności rebrandingu. Nowa identyfikacja wizualna, logotyp oraz strona internetowa pozwoliły wybrzmieć głównym wartościom firmy: szacunkowi do tradycji w połączeniu z silnym nastawieniem na kreowanie przyszłości.





klient:
SYS Foods

marka:
SYS Foods

zakres działań:
Rebranding
Strona internetowa

Wyzwanie

Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy oraz wszystkich jej materiałów promocyjnych tak, aby wyrażały nowoczesność, połączenie z naturą i czytelnie nawiązywały do branży spożywczej.

Współpraca

W ramach współpracy QL hunters odpowiadało za pełen rebranding – stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, logotypu oraz budowę responsywnej strony internetowej od przygotowania contentu przez projekt po kodowanie.

Identyfikacja wizualna

Praca obejmowała stworzenie logotypu, dobór kolorystyki i fontów oraz ich spójne wykorzystanie we wszelkich materiałach promocyjnych. SYS Foods jest firmą o długiej historii i ugruntowanej pozycji na rynku spożywczym. Jednak dzięki młodemu, dynamicznemu zespołowi nastawionemu na rozwój wciąż szuka nieszablonowych rozwiązań, podejmuje odważne decyzje i rozszerza portfolio o produkty w nowych kategoriach m.in. zdrowe przekąski czy roślinne zastępniki mięsa. To podejście upodabnia firmę bardziej do start-upu niż klasycznej firmy rodzinnej, co wybrzmiewa w wybranej propozycji.

Strona internetowa

Zgodnie z założeniami projektu strona www jest wizytówką firmy. Przybliża jej historię, ale przede wszystkim skupia się na zespole, wartościach, a także ofercie i możliwościach współpracy. W czytelny, przejrzysty sposób przekazuje najistotniejsze z punktu widzenia odbiorców i potencjalnych klientów informacje. Motywem przewodnim strony jest charakterystyczny, widoczny w logotypie kłos, łączący wszystko w spójną całość.

LOGO

Charakterystyczny kłos wpisany jest zarówno w logotyp, jak i stanowi osobny element spajający wszystkie materiały promocyjne. Nawiązuje do zbóż, które były i są jednymi z podstawowych surowców, z których korzysta firma, a także naturalność i obfitość, do których SYS Foods się odwołuje.

Nasze inne realizacje