O nas Oferta Jak pracujemy? Zespół Podcast Portfolio Kontakt EN

Naturalne, bezpieczne przekąski dla dzieci na bazie liofilizowanych owoców.

my:cubes

Nowa na rynku marka naturalnych przekąsek dla dzieci w formie chrupiących kostek na bazie liofilizowanych smoothie owocowych.

my:cubes to innowacyjna forma podania owoców. Chrupiące, rozpuszczające się w ustach kostki to w 100% naturalne liofilizowane owocowe smoothie w dwóch smakach: banan, mango, marakuja i truskawka, banan.

Brand estetyką nawiązuje do popularnych wśród dzieci gier komputerowych. Dzięki oryginalnej formie podania my:cubes przypominają piksele lub klocki, z pomocą których można tworzyć swój świat. Hasło marki to: mieszaj, buduj, zjadaj!

klient:
my:cubes

marka:
my:cubes

zakres działań:
Brand identity
Opakowania
Strategia marketingowa

Wyzwanie

Stworzenie angażującego brandu naturalnych produktów spożywczych skierowanych do dzieci, który będzie budził atrakcyjne skojarzenia u dzieci i zaufanie rodziców.

Współpraca

W ramach współpracy QL hunters odpowiadało za koncepcję brandu, naming, identyfikację wizualną, opakowania i strategię marketingową marki.

O produkcie

my:cubes to pyszna, owocowa przekąska dla dzieci w dwóch smakach: banan, mango, marakuja i truskawka, banan. W 100% naturalne, puszyste, lekko chrupiące, rozpuszczające się w ustach owocowe kostki sprawdzą się w drodze, domu, przedszkolu i szkole. Produkt w składzie ma wyłącznie liofilizowane owoce. Nie zawiera barwników, aromatów, konserwantów ani dodatku cukru.

Mieszaj, buduj, zjadaj!

Mieszaj

Jedno opakowanie my:cubes to mała porcja do zjedzenia na raz. Smaki świetnie się ze sobą komponują, dlatego producent zachęca do ich mieszania. Marka ma w planach wprowadzenie z czasem kolejnych wariantów smakowych produktu w innych kolorach.

Buduj

Ze względu na charakterystyczny kształt my:cubes świetnie nadają się do łączenia i tworzenia z nich budowli lub układania ulubionych kształtów. Strategia marki zakłada wykorzystanie tego faktu w komunikacji marketingowej i aktywacjach konsumenckich.

Estetyka opakowań nawiązuje do rzeczywistości popularnych gier komputerowych, której budulcem są piksele. Dzieci z grup, z którymi konsultowane były projekty, bez problemu odczytały te odniesienia i uznawały je za bardzo atrakcyjne, podobnie jak samą formę i smak produktu.

O RYNKU NATURALNYCH PRZEKĄSEK DLA DZIECI

Rodzice, szukający przekąsek dla dzieci, chętnie sięgają po produkty naturalne, np. w pełni owocowe, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów. Częściej czytają składy i zwracają uwagę na oświadczenia zdrowotne. Na dzieci z kolei poza smakiem działa marka, nawiązania do ulubionych bohaterów, bajek i gier, opakowanie i forma podania przekąski.

Na przestrzeni ostatnich lat rynek zdrowszych przekąsek dla dzieci rozrósł się i znaleźć na nim można zarówno niezależne, mniejsze marki, jak i brandy korporacji spożywczych. Wśród najpopularniejszych przekąsek na rynku warto wymienić batony z suszonych owoców, zbóż i bakalii, musy owocowe, owoce liofilizowane, naturalne lizaki, drażetki i żelki bez cukru oraz inne przekąski na bazie koncentratów, przecierów i soków owocowych.

Nasze inne realizacje