Pierwsze na rynku wysokobiałkowe musy on-the-go w tubkach na bazie bakalii.
Pierwsze na rynku wysokobiałkowe musy w tubkach na bazie bakalii. Sposób podania, w 100% naturalny skład, wysoka zawartość białka i wzbogacenie o probiotyki czyni z produktu innowacyjną i wygodną formę przekąski.
go nuts! to odpowiedź na potrzeby aktywnych, świadomych klientów, którzy oczekują od produktów spożywczych benefitów funkcjonalnych i wygody podania. Dzięki dobrze zbilansowanym właściwościom odżywczym są idealnym szybkim posiłkiem w drodze, zastępnikiem drugiego śniadania lub przekąską potreningową.
Produkt został laureatem Challenge Lab organizowanego przez European Institute of Innovation & Technology (EIT Food) dla innowacji na rynku spożywczym.
klient:
go nuts!
marka:
go nuts!
zakres działań:
Rozwój produktu
Branding
Packaging
Na rynku bakalii dominują dwie grupy produktów: półprodukty w większych opakowaniach przeznaczone do wypieków i gotowania oraz przekąski o niższej gramaturze. Wśród produktów on-the-go królują paczkowane bakalie i ich mieszanki „na raz”, batony oraz kulki bakaliowe.
Największą stałą dynamiką wzrostu wśród wszystkich kategorii bakalii charakteryzuje się właśnie segment przekąskowy.
Wskazywana przez konsumentów monotonia w smaku i niewygodny sposób podania bakalii przy jednoczesnej wysokiej świadomości benefitów zdrowotnych płynących z ich konsumpcji.
Zmiana sposobu podania bakalii na innowacyjny dla tej kategorii produktowej, a jednocześnie identyfikowany przez klientów jako wygodnej i bezpiecznej. Oryginalne połączenia smakowe pozwalające wykorzystać w pełni potencjał smakowy bakalii oraz ich benefity funkcjonalne.
go nuts! to linia wysokobiałkowych musów na bazie bakalii i napojów roślinnych. Sprawdzą się jako pełnowartościowy zastępnik posiłku do zjedzenia on-the-go prosto z tubki lub jako smakowy dodatek do wafli, naleśników czy owsianki. Produkty zawierają wyłącznie naturalne składniki, bez konserwantów, glutenu i dodatku cukru. Stanowią źródło probiotyków, błonnika i białka.
Coraz częściej sięgamy po przekąski. Z danych Nielsen wynika, że zastępują one normalne posiłki aż 45% konsumentom na świecie! Z kolei rynek zdrowej żywności to obecnie najintensywniej rozwijający się segment globalnej branży spożywczej. W Polsce jest on jeszcze nieduży i nienasycony, jednak rozwija się dynamicznie, wykazując wzrost kilkunastoprocentowy rok do roku.