Podpowiadamy, jak rozwijać portfolio produktowe, wykorzystując trendy konsumenckie i obiecujące nisze rynkowe.
Wspieramy działy R&D, marketingu i sprzedaży w wybieraniu ambitnych, perspektywicznych ścieżek rozwoju portfolio produktowego. Zwracamy przy tym uwagę na zasoby i możliwości technologiczne firmy. Towarzyszymy w całym procesie new product development: od analizy otoczenia rynkowego i stworzenia pomysłu po launch marki lub produktu. Pomagamy optymalnie zarządzać wąskim portfolio, aby wybrać najbardziej obiecujące warianty produktu, ale także budujemy silne struktury złożone z licznych produktów w wielu kategoriach.
Przygotowujemy dostosowane do potrzeb analizy rynku lub wybranych kategorii, aby wskazać trendy i obiecujące obszary rynkowe warte zagospodarowania.
Przeprowadzamy przez cały proces rozwoju nowego produktu od analizy otoczenia rynkowego i stworzenia pomysłu przez współpracę z działem R&D po debiut rynkowy.
Proponujemy kierunki rozwoju portfolio produktowego dostosowane do możliwości klienta. Doradzamy też, w jaki sposób rozwijać i poprawiać istniejące produkty.
Pomagamy optymalnie zarządzać wąskim portfolio, ale także budujemy silne struktury złożone z wielu marek i submarek w różnych kategoriach.