Tłumaczymy założenia strategiczne na język designu. Tworzymy kreacje z charakterem.
Polacy są bardzo otwarci na nowości. Chętnie rozważają zakup nowego produktu, jeśli ten wyda im się interesujący. Decyzję tę podejmują często dopiero przy sklepowej półce. Dlatego tak istotne jest, aby zwrócić uwagę klienta wyróżniającym się opakowaniem i identyfikacją graficzną. Tworzymy kreacje, które działają i wyróżniają się wśród konkurencji. Wiemy, że kompletna, dopracowana komunikacja wizualna oddziałuje na klienta, tworząc wiarygodny ton komunikacji spójny z charakterem marki.
Przekładamy założenia strategiczne na język designu. Tworzymy koncepcję marki od podstaw, aby odpowiadała na potrzeby konsumentów i wypełniała cele biznesowe.
Tworzymy warte zapamiętania nazwy marek i produktów. Dobrze dobrana nazwa i hasło przewodnie to silniejsze emocje w kontakcie z marką i kilkukrotnie lepsza zapamiętywalność.
Dbamy o to, aby kontakt z marką był spójnym doświadczeniem na poziomie komunikacji i designu. Projektujemy kompleksowe identyfikacje wizualne, które działają na klienta.
Wiemy, że klienci kupują oczami. Dlatego tworzymy praktyczne i wyróżniające się w swoich kategoriach opakowania, które działają na konsumenta.
Projektujemy strony internetowe marek spożywczych i ich sklepy online. Tworzymy część wizualną, przygotowujemy content i odpowiadamy za development projektu.
Tworzymy od nowa i odświeżamy istniejące identyfikacje wizualne oraz materiały graficzne zgodnie z celami projektu i trendami rynkowymi.