Pomagamy tworzyć wartościowe i wyróżniające się marki spożywcze.
Budujemy ich fundamenty: DNA, unikalne Brand Idea i pozycjonowanie oparte na insightach konsumenckich. Wspieramy we wprowadzaniu marki na rynek oraz rozwijaniu jej tak, aby osiągała zamierzone cele biznesowe. Przeprowadzamy analizy konkurencji, kategorii, śledzimy trendy konsumenckie, aby wskazać przestrzenie rynkowe warte zagospodarowania. Pomagamy w definiowaniu osobowości marki, jej cech, wartości oraz wyróżników, a także eksponowaniu i wykorzystywaniu przewag konkurencyjnych. Wszystko po to, aby stworzyć brand warty zapamiętania, po który chętnie sięgnie konsument.
Tworzymy silne i wyróżniające się marki. Zmieniamy te istniejące zgodnie z oczekiwaniami rynku i konsumenta. Bazujemy na badaniach i potwierdzonych danych rynkowych.
Projektujemy założenia, które w spójny i konsekwentny sposób wpływają na postrzeganie marki przez konsumentów w jej otoczeniu konkurencyjnym.
Wspieramy start-upy i pomysłodawców innowacyjnych biznesów. Doradzamy, jak efektywnie wykorzystać nawet niewielki budżet na działania, które pomogą rozwinąć biznes.
Tworzymy efektywne strategie wejścia marek na rynek i premier linii produktowych. Projektujemy cały proces debiutu rynkowego lub wybrane jego elementy.
Przeprowadzamy audyty marek i analizy ich dotychczasowych działań komunikacyjnych. Przygotowujemy propozycje zmian lub kierunków rozwoju brandów spożywczych.
Cenimy sprawdzone dane i ich znaczenie w strategii. Współpracujemy z niezależnymi domami badawczymi przy przeprowadzaniu badań konsumenckich.